Znajdź nas na portalach społecznościowych.

Doki przeładunkowe dla towarów mrożonych

Doki przeładunkowe dla towarów mrożonych

Pawilon przeładunkowy dla towarów “świeżych” i “głęboko mrożonych” z wbudowanym pomostem

Alternatywne rozwiązanie zapewnia pawilon przeładunkowy z wbudowanym pomostem.

1. Pawilon przeładunkowy dla towarów “świeżych” z wbudowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga teleskopowa mm 1000 z klapami, ścianami bocznymi i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, strata termiczna od 1141 do 2852 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K,

2. Pawilon przeładunkowy dla towarów “głęboko mrożonych” z wbudowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga teleskopowa mm 1000, ze ścianami bocznymi, pokrywą i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 80 mm, strata termiczna od 341 do 853 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K w porównaniu z,

3. Pawilonem przeładunkowym dla towarów “suchych” ze standardowym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga uchylna 360 mm, ze ścianami bocznymi, pokrywą i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, strata termiczna od 2622 do 6554 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K.

Wszystkie pawilony przeładunkowe mają miejsce na rampę pojazdu. Dostępny jest też pawilon z pomostem o długości 3000 mm, jednak w tym wypadku zwiększa się rozproszenie ciepła. Należy wziąć pod uwagę, że pomost o długości 2500 mm z wargą teleskopową o długości 1000 mm pozwala na pracę na całkowitej długości pomostu 3300 mm.

Zastosowanie pawilonu przeładunkowego daje następujące korzyści:

  • wybudowanie wewnętrznych chodników jest o wiele łatwiejsze, ponieważ nie ma przeszkód w postaci doków, stalowych ram i wzmocnień,
  • pawilony przeładunkowe ustawia się przy gotowym budynku na wzmocnionej płycie, na końcu wszystkich operacji przeładunkowych,
  • pawilony przeładunkowe często nie wliczają się do powierzchni całego budynku, ponieważ można je rozmontować,
  • pawilon przeładunkowy można wykorzystać jako komorę wstępną, szczególnie podczas załadunku towarów “głęboko mrożonych”, poprzez dodanie w otworze pawilonu prostej izolowanej bramy segmentowej
    (izolacja o grubości 40 mm), która pozostanie otwarta podczas załadunku lub bramy, która będzie otwierać się automatycznie podczas przejazdu wózków widłowych.