Pawilon przeładunkowy dla towarów “świeżych” i “głęboko mrożonych” z wbudowanym pomostem
Alternatywne rozwiązanie zapewnia pawilon przeładunkowy z wbudowanym pomostem.
1. Pawilon przeładunkowy dla towarów “świeżych” z wbudowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga teleskopowa mm 1000 z klapami, ścianami bocznymi i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, strata termiczna od 1141 do 2852 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K,
2. Pawilon przeładunkowy dla towarów “głęboko mrożonych” z wbudowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga teleskopowa mm 1000, ze ścianami bocznymi, pokrywą i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 80 mm, strata termiczna od 341 do 853 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K w porównaniu z,
3. Pawilonem przeładunkowym dla towarów “suchych” ze standardowym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 + warga uchylna 360 mm, ze ścianami bocznymi, pokrywą i bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, strata termiczna od 2622 do 6554 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K.
Wszystkie pawilony przeładunkowe mają miejsce na rampę pojazdu. Dostępny jest też pawilon z pomostem o długości 3000 mm, jednak w tym wypadku zwiększa się rozproszenie ciepła. Należy wziąć pod uwagę, że pomost o długości 2500 mm z wargą teleskopową o długości 1000 mm pozwala na pracę na całkowitej długości pomostu 3300 mm.
Zastosowanie pawilonu przeładunkowego daje następujące korzyści: