Znajdź nas na portalach społecznościowych.

Systemy przeładunkowe

Pomosty przeładunkowe

Doki przeładunkowe

Fartuchy Uszczelniające

Systemy przeładunkowe, rampy, pomosty, platformy, doki

Nasza firma oferuje szeroką gamę rózorodnych systemów przeładunkowych zarówno dla dużych jak i mniejszych firm. W ofercie produktowej posiadamy systemy przeładunkowe typu doki przeładunkowe, pomosty przeładunkowe i fartuchy uszczelaniające oraz napędy fidelity do systemów przeładunkowych:

Systemy przeładunkowe

Doki przeładunkowe – pawilony przeładunkowe dla towarów „świeżych” i „głęboko mrożonych” z wbudowanym pomostem:

    • pawilon przeładunkowy dla towarów „świeżych” ze zintegrowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 ze ścianami bocznymi, bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, ze stratą termiczną od 1141 do 2852 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K
    • pawilon przeładunkowy dla towarów „głęboko mrożonych” ze zintegrowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 ze ścianami bocznymi, pokrywą, bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 80 mm, ze stratą termiczną od 341 do 853 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K
    • pawilon przeładunkowy dla towarów „suchych” ze zintegrowanym pomostem przeładunkowym 2200 x 2500 ze ścianami bocznymi, pokrywą, bramą przednią z izolowanymi panelami o grubości 40 mm, ze stratą termiczną od 2622 do 6554 W przy różnicy temperatury od 20 do 50 °K

Wszystkie pawilony przeładunkowe mają miejsce na rampę pojazdu. Posiadamy również w sprzedaży pawilon z pomostem o długości 3000 mm, którego pewną wadą z uwagi na wielkość jest większe rozproszenie się ciepła.

Dzieki zastosowaniu pawilonu przeładunkowego istnieje możliwość:

  • wybudowania wewnętrznych chodników
  • pawilony przeładunkowe można ustawić przy gotowym budynku, na końcu wszystkich operacji przeładunkowych
  • nie wliczania pawilonów przeładunkowych do powierzchni całego budynku, ponieważ można je rozmontować
  • możliwość wykorzystania pawilonów przeładunkowych jako komorę wstępną, zwłaszcza w czasie załadunku towarów „głęboko mrożonych”, poprzez dodanie w otworze pawilonu izolowanej bramy segmentowej
  • zastosowania izolacji o grubości 40 mm, która pozostając otwarta w czasie załadunku będzie otwierać się automatycznie podczas przejazdu wózków widłowych

Pawilon przeładunkowy

Modułowy pawilon przeładunkowy jest odpowiedzią na potrzeby wielu klientów, dzięki wyposażeniu w pomost przeładunkowy i fartuch uszczelniający.

Pawilon ustawia się na zewnątrz otworu, dzięki uszczelnieniu połączenia między pojazdem i budynkiem, uniemożliwia rozproszenie ciepła, dostęp zanieczyszczeń, deszczu, kurzu lub strumieni powietrza przeszkadzających operatorom.
Całość zabezpieczona jest przed rdzewieniem powłoką cynkową.
Model standardowy ma dwie nogi przednie z regulową wysokością (od 800 do 1300 mm).

Pawilon przeładunkowy może zostać wyposażony w następujące opcje uzupełniające:

  • dach pokryty izolowanymi panelami o grubości 80 mm
  • ściany boczne z izolowanych paneli o grubości 80 mm lub z prostych nie izolowanych arkuszy z powłoką stalową
  • izolację pod pomostem 550 mm od poziomu doku złożoną z izolowanych paneli o grubości 40 lub 80 mm
  • tylne podparcie wykonane z nóg o regulowanej wysokości

Fartuchy uszczelniające

Fartuchy uszczelniające przepływ powietrza, bardzo dobrze izolują, występują w dwóch podstawowych rodzajach:

  • nadmuchiwane fartuchy uszczelniające – przeznaczone sa głównie dla towarów „zimnych” przy temperaturze wewnętrznej od -15 do -45 °C, mozna je dopasować do pojazdów o różnej wysokości, zapewniają maksymalną izolację – fartuch nadmuchiwany łącząc magazyn z pojazdem, zapobiega rozproszeniu ciepła, dostępowi wody, pyłu lub szkodliwych strumieni powietrza
  • poduszkowe fartuchy uszczelniające – przeznaczone sa głównie dla towarów „zimnych” przy temperaturze wewnętrznej od -15 do -45 °C, przy czym poduszka pozioma górna może być stała lub regulowana, zmniejsza otwór doku aż o 15-20 cm

Zintegrowane systemy przeładunkowe z napędem fidelity

Kompletny dok przeładunkowy z elektrohydraulicznym pomostem i bramą segmentową:

Dzięki pomostowi bez silnika do instalacji w doku:

  • nie trzeba przeprowadzać prac konserwacyjnych pod pomostem, ponieważ zasilanie bramy i pomostu umieszczone jest w konsoli przymocowanej na wysokości wzroku na ścianie w miejscu, gdzie łatwo przeprowadzić kontrolę
  • nie ma konieczności przeprowadzania prac konserwacyjnych pod pomostem, co eliminuje ryzyko wypadku
  • systemy elektrohydrauliczne Campisa cechuje bardzo wysoka niezawodność

Scentralizowany system konsola Campisa + Fidelity

Brama z napędem Fidelity z zasilaniem hydraulicznym:

  • nie ma w sprężyny, które są zastąpione zasilaniem hydraulicznym FIDELITY
  • cechuje się maksymalną niezawodnością – 5-letnia gwarancja, można używać ich przez 500.000 cykli lub przez 5 lat pod warunkiem przeprowadzania corocznych kontroli
  • ma zminimalizowane rutynowe kontrole do prostego sprawdzenia poziomu oleju wewnątrz konsoli ściennej oraz oględzin wszystkich części
  • posiada zabezpieczenia pozwalające na wyeliminowanie uszkodzeń bramy
  • nie ma konieczności przeprowadzania regulacji
  • hydrauliczny scentralizowany system zapewnia trwałą wiarygodność działania
  • zasilanie FIDELITY jest o estetyczniejsze od układu sprężyn
  • na wypadek awarii każda konsola wyposażona jest w ręczną pompę do otwierania bramy, zamykanie bramy, dzięki sile grawitacji wymaga jedynie otwarcia zaworu – zatem, przy zastosowaniu odpowiedniej wiertarki brama segmentowa i pomost mogą działać bez zasilania

Pomosty przeładunkowe

Pomosty przeładunkowe CAMPISACAST dostarczane są już zmontowane z elektrohydraulicznym systemem zasilania zainstalowanym pod pomostem. Został on zaprojektowany do bezpośredniego montażu w betonie bez konieczności budowy stanowiska przeładunkowego: wystarczy przygotować krawędź i płytę, na której ułożony będzie pomost. Po ułożeniu pomostu na chodniku zostaje on przybity do płyty tak, aby nie poruszył się podczas wylewania betonu, następnie wylewa się cement i ułada chodnik.

Pomosty są pokryte stalową powierzchnią antypoślizgową oraz wyposażone w maszynowo przyspawane wsporniki.

W naszej ofercie produktowej posiadamy dwa rodzaje elektrohydraulicznych pomostów przeładunkowych:

  • Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy CAMPISA z wargą uchylną i teleskopową
  • Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy typu CASTLEz wargą uchylną lub teleskopową

Pomost przeładunkowy CAMPISA dostarczany jest z elektrohydraulicznym systemem zasilania umieszczonym pod pomostem lub z wieloczynnościową funkcją Consolle. Zaprojektowano go tak, by pasował standardowego stanowiska przeładunkowego lub do gotowych systemów Campisa: gotowego stanowiska, gotowego doku lub pawilonu przeładunkowego. Konstrukcja tego pomostu zgodna jest z normą EN 1398

Zgodnie z normą EN 1398 pomost dostosowuje się do nachylenia pojazdu do 3% swojej szerokości – maksymalne nachylenie dopuszczalne przez normę EN 1398 to 12,5%, jednak przy takim nachyleniu pojazdy ślizgają się. Największe nachylenie, jakie mogą pokonać środki transportu to 8% dla wózków widłowych i 4% dla transpalet.

W wyposażeniu dodatkowym można zastosować:

  • uszczelki przeciwwiatrowe boczne
  • gumowe odbojniki typu SUPER stanowiące część gotowego wyposażenia – jednak odbojniki trzeba zamawiać dla tradycyjnych doków do instalacji na płytach przy pomocy kołków rozporowych

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy typu CASTLEz wargą uchylną lub teleskopową został zaprojektowany do montowania w stanowiskach tradycyjnych. Jest dostarczany z elektrohydraulicznym systemem zasilania do montowania pod pomostem lub z wielofunkcyjną konsolą. Konstrukcja pomostu jest zgodna z normą EN 1398

W wyposażeniu dodatkowym, opcjonalnym można zastosować:

  • uszczelki przeciwwiatrowe boczne
  • gumowe odbojniki typu SUPER stanowiące część gotowego wyposażenia – jednak odbojniki trzeba zamawiać dla tradycyjnych doków do instalacji na płytach przy pomocy kołków rozporowych